28 Mayıs 2012 Pazartesi

Güneş Gözlüklerimiz Bizim Bebeklerimiz

Yaz geldi, güneş gözlüğü mevsimi de resmen başlamış oldu. Ancak ben kışın da gözlük kullananlardanım. Ankara'nın güneşli ama soğuk kış günleri meşhurdur. Hem güneş hem de karın beyazlığı gözlük kullanmayı gerektiriyor.
Lens kullanmadan önce güneş gözlüklerimi dereceli almak zorunda kalırdım. Bu hem ekstra masraf hem de sınırlı model demek. Lens kullanmaya başlayınca yapmak istediğim ilk şey rengarek güneş gözlükleri almaktı. Kısmen de gerçekleşti. Kullanmak istediğim RayBanın ünlü modeli wayfarerı ise malesef kullanamadım. Çünkü yüzüme oturmadı. :( Almak istediğim model buydu.

Olmayınca başka başka modellerin peşine düştüm. Veee Tom Fordu buldum. Bu yaz favorim bu model. Her anlamda natural modasını tamamlayan bir model olmuş. Ojeler, lipStickler, etekler, bluzlarla gözlüklerde de natural formların renklerin kullanılması harika olmuş.

Sizi yeni aşkımla tanıştırayım.




Aradığınız gözlükleri bulasınız, yüzünüze de cuk diye otursun emi. 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder