23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dukanla Eriyen Kadın

Ben Dukan diyetine başlayalı tam 15 gün oldu. Rahatsızlığımdan dolayı maalesef 1 haftadan fazla ara verdim. Şuan kaldığım yerden devam ediyorum. 3 gün oldu diyete geri döneli. 1 haftalık arada aldığım 3 kiloyu verdim. Toplamda diyet boyunca 5 kilo vermiş bulunuyorum.
:)
Daha vermem gereken 10 kilo var. Bu da uzun bir süreç. Yalnız ve birşeylerle uğraşmadan kolay kolay geçmeyesi. Bir diyet günlüğü yapmıcam demiştim, dayanamadım. Sonrasında aslında çok uzun zamandır aklımda olan fakat bir türlü cesaret edemediğim fikrimi diyet günlüğüyle birleştirmek istedim. Böylece motive olmam kolaylaşacaktı.
Sonunda burada ve diğer sosyal ağlardayım. :)
Diyetle birlikte dolabımda ciddi değişiklikler yapma ihtiyacım doğdu. Bununla birlikte dolabımdakileri ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sonra onları satmaya karar verdim.
Çoğu bir iki defa giyilmiş elbiseler hatta aralarında hiç giyilmemişi de var, topuklu ayakkabım vurduğu için aldığım ve yalnızca bir defa giydiğim bir babet, ipek şal modası yüzünden yaklaşık bir yıldır kullanmadığım hepsi markalı twil ve jakarlı eşarplar. Yalnızca dolabımda duruyorlar.
Piyasa fiyatının çok çok altında bu blog üzerinden satılacaklar.
Size iyi alışverişler bana iyi pazarlar olsun.
Sevgiler.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder